ADHA

Wednesday 3 August 2011

ThAnKs BuAt AkU BaHaGiE....





hi......semua ..hehehhehe happy aku happy aku happy aku ...
aku da jumper perempuan yg btol2 dpt membahagie kan aku ...
iaitu
ZUE RIA .....dier ni mmg best bgi aku dier ni pelawak ,..
gile , sporting ,and last skali pandai mmujok ..huhuhuh
dier ni ...laen dri yg laen lah...sng ckp .....mmg best !..
time ari pertama kiteorang kaple ...masing 2 ...wat x layan ..
da lepas 2 , 3, 4 hari brulah dier ni buat aku leh tersangkut kat dier..
cmner lah ..uuhuhu ....tpi dier ni minat JB ....budak gile tuh ...
satu mlm tuh aku maen kan lagu JB utk dier dgn gitar aku ...
mule2 aku nyanyi lpas tuh aku da stop dier plak nyanyi syok sendiri..
ish2...huhuhuh... :) .......best giler nyanyi ngan dier ..
heheheh ... :P...nti kalo aku da kawen ngan dier tiap mlm aku dodoikan dier dgn lagu JB hahahaha.........brangan jer lbeyh ...

silalah tengok blog dier ...

StoryKatakHot.blogspot.com


korg nk dgar x lagu best ..
ini aku cri khas utk syg aku nih ..hah...


DINAMIK -DILEMA RINDU

Di Sepi Ini Aku Mencari
sinar Matamu
lama Ku Tunggu Tidak Ku Temu

ku Ayunkan Buaian Cinta
di Pohon Duka
berguguran Keindahan Kernamu

akan Ku Simpulkan Tangis Ini
memaut Harapan Yang Tenggelam

airmata Berguguran
menyapa Penantian
yang Kecundangan

cinta Ku Kau Persiakan
tiada Arah Haluan
terbiar Sayang

akan Ku Simpulkan Tangis Ini
memaut Harapan Yang Tenggelam

airmata Berguguran
menyapa Penantian
yang Kecundangan

menjelmalah Wahai Sayang
biar Pun Sekilas Pandang
oh Di Mataku

di Dalam Keresahan Ini
inginku Mengadu Rindu

1 comment: