ADHA

Sunday 7 August 2011

MUSNAH!!!!!





hmmm....pedih hati aku musnah harapan aku ...
sanggup kau ?...aku syg kau ...knper kau buad aku cmni?..
x kan hnyer mulut org yg busuk hati kiter na clash ...
please la....aku syg kau tpi knaper?..
knaper bru skrg kau nk break ngan aku?...
di saat aku da mula syg kau .....
ini blasanyer atas pengorbanan aku ...
aku kcewa la cmni .....
elok2 kiter bahagier tibe 2...
hancus camni ....hmmmmm
aku x tau aper slah aku ....
bapak hina ...kau tinggalkan aku cmtu jer?...
kau ader prasaan ?...!!!!
sedar la wehhh..kau da musnah kan hati aku ...
ayat2 cinta yg kau anata selam ni hanya semata2 tipiui kan?..
x per mmg aku ni x lyk utk dri kau ....
sper la aku ni kan?........
pgi lantak lah kau ...
pergi maen jaoh2 kau ....aku dah terok nih ...
cinta kiter putus dgn x der kesudahan nyer....
aku sayang kau la bodoh!!!!...........

No comments:

Post a Comment