ADHA

Monday 15 August 2011

SYER LOVE AWK




hahahahahaha...hmm k ..
aku bru jer da ilang awek hahaha..
dan aku bodo pilih owang cmtu ..
mmg bodo arr aku nih hish ...
huhuhuhuhuh
tp skrg aku terase dri aku ,
dh jumper org yg perfect ,sesuai ngan aku ...uuhuh
nmer dier ATIN NOTTY...hahah
aku time tuh aku da single...
aku tnyer kwn aku CHICK HALLOOOHAAA..
ader x kwn awk yg single?...lpas tuh dier ckp ader..
dier bg la satu nmer 2..aku wad research ...
hahahahahah....
dan nth tiber2 hati aku ni tros plih dier wlau pun aku x knl dier,
aku heran tiap kli aku on9 jer msti aku berharap dier on9 ,,
tpi aku x dpt peluang tuh ..dier jrg leh on9...
pder satu hri tuh tuah aku naek ...haahahha
aku tgok dier on9 ...haaaa..indahnyer dunia..uhuh
aku chat ngan dier kitrg berborak berkenalan..
aku tris mntak no fon dier ...dier x gne fon ..
so aku kner usaha lbeyh nk contacct ngan dier ..dier bg no enfon ruma..
x per aku sanggup korbankan duit aku utk kol dier...lorh..
bg aku die perempuan yg sempurna lahhhhh!!!!!..
tdan tiber msenyer aku minta utk bersama dgn nyer...
.....................WILL YOU BE MY PRINCESS OF HEARTS?...............
dier amek mse lmer gak la nk mmikirknyer.....
dan tiber saat nyer ..dier kter " tnyer mak sayer ".=.="..
mmg aku goyang time tuh hahahah....
aku pon kter oohh' itu syer akn usahakan .....................
dan awk adekah awk trime syer?...
dier ckp " syer da tentu la time "..
time tuh aku da mcm berok ..da mlompat ..hahahaha
syg dier giler....
dier jer dlm hati aku skang nih.....
love she..<3 hahaha...
i love you untill i die sweet heart ....
syg kau giler2 hahahahha......
aku hrp hubungan aku ngan dier kekal selamanyer syg dier laaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment