ADHA

Sunday 6 March 2011

aku x phm
setiap kali aku bercinta aku x pnh rse kan cinta tuh
aku mcm x tau perempuan yg sesuai dgn aku
da bnyk kali aku bercinta tpi aku x dpt rse cinta tu mcmne
aku da kaple ngan org yg aku tunggu2 slame ni pon aku x dpt rsekan
jugak ....plik2.....aku pning cinter ni mmg plik kan
adekala ia mmbuat kter gembira..aderkalenye sediyh......
ble tgh bercinta mmg indah rse dunia ni kter yg punyer tpi biler
da clash rse mnyampah...jer rse nk bunohdri pown ader...
tu lah cinta ....
smpai skang aku x phm...plik2...btol

kakak angkat
ble aku msok kola jer...
ari kdua aku msok aku dpt tawaran...3org nk kaple ngan aku
dan 5org nk jdikan aku adek angkat...aku x tau nk plih mner satu
akhirnyer aku da plih
astu akak angkat ni..nmer die syafika form2
..aku da plih dier tibe2 org2 yg nk angkatkan aku tu bgado ngan kakak
angkat aku..aku pon ta phm ...psl aku pon nk bgado
..ish3....

ESOK ARI PERTAULIAHAN
aku dpt jawatan ketua disiplin dlm pengawas media..
x sabo2 rsenye ...hehehehe...bes giler..
brckp ttg pengawas media nii aku nk ckp kat semua warga smkp
ader sper2 nk msok media x jumper aku ..tau ....
bes tau jdi media....bes giler,\....

No comments:

Post a Comment