ADHA

Saturday 19 March 2011







19.3.2011 G KAT I.C.T SHAH ALAM...








aku g I.C.T shah alam...
buleh tahan laaa best dier....
tpi x banya entertaiment....
kurang lahh...
tpi lampu mmg bnyk...
dok lik lap lik lap ...
berkelip...
da sakit mata aku dibuatnye...
nii nk criter sket...
time aku jln2 ronde2 kawasan tuh...
ader satu pokok ni lawa giler laaa.
aku pown ambil ksempatan la nk mgambo..
abg aku tangkap aku posing la smart2..
tiber2 kat blakang abg aku ader sorang pompuan ...
lawa giler..
cantik...
putih da mcm korea da aku nngok...
dier celik mate kat aku..
aku pown aper lagi aku celik la blek...
tiber aku pndang kammera jap nk bgambar..
aku pndang blek dier ilang!...
mner dier pgiii?????...
where my princess....
aku puas mncari satu I.C.T aku cri...
x jumper2...
last kali aku g la tandas..
da x thn da nih..
aku kluo jer tandas lelaki aku terlaga bahu ngan ..
pompuan tuh..
aku segan dowh....
aku mintak maaf ..pastu aku blaa..
tiber2 dier panggil aku..
dier ckp CAN I GET YOU FB?OR HANDPHONE NUMBER?
time tuh aku bersemangat na jawab aku na jwb tiber2 mak dier panggil...
aku x sempat nk bgtau pown...
aku da ilang si dia..
mner dier pgi...
last kali aku da bosan aku pown balek..
time aku blek tyuh aku kne mlintas nk g kat tmpat letak kereta bpk aku.....
aku lintas tpi aku khayal...
kereta tuh sikit lagi na langga aku fuhh..
lega rasenyer...
aku dlm kereta tuh ader...
SI IDA MY PRINCESS...
aku cam x cyer jerrr..gilerrr lah ..
bes giler pengalaman nih ..
blik I.C.T aku trus on9 and ..
update blog ni...
aku start dri kol 3.34pagi smpai kol 4.60...
pnt btol!...
ok la GUYS nk tido da ..
I HOPE YOU ENNJOY READING MY BLOG...
BUT..
DONT FORGET BE MY FOLLOWER AND COMMENT MY POST ..OK ?:)

2 comments: