ADHA

Sunday 20 March 2011



20.3.2011: pgi PPUM mlawat roberto farhan eksiden



arini aku g PPUM..
mlawat bdak silat aku kemalangan..
bes giler laaa..

klua ngan gang alif .ba.ta...
bes giler..
mule2 na g mlwawat da sampai kat wad tuh ..
kitorang tgok mangsa ngah tidur..
mlz kacau..
kitorang g kua makan kat food court jap..
da ebh mkn tuh ktorang g lagi mlawat..
tgok dier tidur lagi kitorang blaa..
lepak kat lif..
mcm2 kitorang wat maen showdown..
bergambar..
mcm kitorang lak yg skit..
da mcm berok pown ader ...
lepak ngan dak pompuan silat..
dga lagu jiwang ...
,mcm2 kitorang wat..
maen lif .tkan semua tingkat..pastu kitorang blaaa...
wat x tau...
pastu kitorang g kat wad blek...
tgok dier da bgun...
ktorang pown borak2 la ngan mangsa..
cian die :(...
patah tulang tengoko dier ..
blek tuh kitorang maen lompat2 kon...
fuh gile saket kaki aku...
da nak terkoyak da...
dok lompat mcm monyet...
pastu sume da pnt..
ktorang pon blek...
smpai jer uma aku pon tulis la blog nih...
tu lah citer aku...

No comments:

Post a Comment